dítěti pomohl a postupně dítě této dovednosti naučil. Většina dětí zjišťovaných dotazníkem nemá problém najít si nějakou činnost Folimance montessori školek samo viz č. Pouze dětí z dotazníkového šetření čeká na nabídku viz č. Závěrem si můžeme položit otázku, zda rodiče dětí nebrali při výběru školy osobnostní nastavení jejich dítěte v potaz nebo naopak zařadili dítě do této školy záměrně, aby se této dovednosti Folimanka naučilo, jelikož v klasické škole mají děti naplánovaný celý den a tomuto druhu samostatnosti se zde neučí. Otázka Snaží se na věci přijít sámsama Montessori metoda klade velký důraz na samostatnost. Děti se již od školy učí hledat zákonitosti jevů samy, k čemuž jim slouží rozsáhlý, propracovaný, výukový materiál. Neznamená to však, že dítě, které ani s tímto materiálem nebude schopno problém objasnit, bude ponecháno v nevědomosti. Je na učiteli, aby dítěti nabídl o stupeň jednodušší úkol a postupně dítě této dovednosti montessori školky Folimanka naučil. Většina dětí zjišťovaných dotazníkem nemá problém snažit se věci vyřešit samy viz č. Pouze dětí z dotazníkového šetření čeká na vedení a pomoc viz č. Závěrem si můžeme položit otázku, zda rodiče dětí nebrali při výběru školy osobnostní nastavení jejich dítěte v potaz nebo naopak zařadili dítě do této školy záměrně, aby se této dovednosti naučilo, jelikož v klasické škole jsou Karlov dětem informace předkládány jako fakta a tomuto druhu samostatnosti se zde neučí. Otázka Uklízí si po sobě pomůcky, hračky Podotázka
Umět si po sobě uklidit hračky je dovednost, kterou umí většina dětí při nástupu do klasické MŠ. Děti z Montessori předškolních