přidělané a snaží se chodit. Podaří se to pouze Terce, Verči a Jakubovi. Dětem dělalo docela problém na chůdách chodit. Nejdříve to chtěly zkusit všechny, ale když viděly, že to zprvu dělalo problém i Jakubovi, nej staršímu chlapci, mnozí to nakonec vůbec nevyzkoušely. Objevovaly se také hry na soustředění. Při hře pohádky O perníkové chaloupce byla Bára ježibabou, otočená čelem ke svému domečku a děti se potichu snažily k domečku dostat. Když se však Bára otočila, musely zkamenět, aby je neviděla pohnout se. Mnohým dětem však montessori školky Stodůlky dělalo takové soustředění potíže. Spíše pomalu couvaly dozadu, než aby opravdu ztuhly. Hry založené na rytmu se objevovaly také v Praha 13 řízené části. Děti často vytleskávaly slabiky slov, rytmus písničky nebo básničky. Ptá se, který den nám dneska končí. Adámek uhodne, že leden Pak se přivítají, a protože je y kruhu nový chlapec, Katka pošle balónek, děti se představují a pak si své jméno vytleskají Bára se ptá, co by mohlo být ve sklenici, kterou drží v ruce. Děti odpoví, že okurky. Společně šije vytleskají nad hlavou A Lužiny pak se ptá na lokomotivu. Davídek jde na obrázku ukázat, co si myslí, že je lokomotiva. Všechny děti ukazují správně. Zkoušejí si jí vytleskat Pak následuje poslední hra, na obrázku jsou postavy myslivce, karkulky a babičky. Děti hádají, na jaké písmeno dané slovo začíná, a z tabulky s abecedou hledají správné písmenko. A slovíčko pak vytleskávají po slabikách a hádají, kolikrát tleskli. montessori školku Stodůlky
Nejčastěji se využívá rytmika v souvislosti s tleskáním. Děti si vytleskávaly počet slabik, následně bylo vždy nějaké dítě vyvoláno, aby řeklo, kolikrát tlesklo. To si pak slovo vytleskalo ještě jednou a u toho spočítalo správný počet. V jedné elipse se objevil případ, montessori školky Stodůlky kdy si děti slovo vyskákaly. Tlaskání je však pro děti nejjednodušší. Nemusí u toho vykonávat složitý pohyb a soustředit se tak na masáže Praha 5 Stodůlky