této skupiny není zapotřebí kvalifikovaného pedagoga. V podstatě roli hlídače či pomocníka může vykonávat jakákoli dospělá osoba. Ohrada Hlavní náplní práce je dozor nad dětmi a jejich případné usměrňování. Oproti tomu v činnosti řízené je zapotřebí vzdělaného montessori školky Zadní Kopanina odborníka, který děti správně povede, nasměruje je na správnou odpověď kladené otázky a dokáže v nich vzbudit schopnost komunikace a kooperace. Druhou velkou skupinou označuji tvůrčí a fyzické činnosti. V každé z dopoledních částí programu se děti angažují jinak. Při individuální činnosti pracují s pomůckami, vytváří tvary, abecedu, číselné řady, malují výkresy nebo vyrábí hmotné objekty. V řízené činnosti se vydovádí pomocí celého těla a fyzickým vybitím, což je dáno velkým množstvím různých typů her a dramatickou Luka výchovou. Dohromady dochází ke spojení tělesné a duševní aktivity. Tady se dostávám ke třetí skupině, a tou je zapojení her a dramatické výchovy. Skupiny se nám zde začnou propojovat, neboť řízená činnost je založena na dramatické výchově, k tomu je zapotřebí odborníka, nejlépe absolventa dramatického kurzu, a dochází zde k zapojení celého fyzického aparátu dítěte. S tím souvisí také Zadní Kopaniny montessori školce častější výskyt různorodých her. Individuální zabavení dítěte neobsahuje dramatickou složku, výskyt her je jednodušší, převládají hry s něčím, při kterých si děti vystačí samy a není tak třeba školeného pedagoga. V poslední skupině se nachází stereotyp a cíle
činností. Stereotyp se objevuje pouze při řízeném programu na začátku a konci dopolední elipsy, což souvisí s výchovným asociálním cílem. Děti jsou vedeny k tomu, aby měly nějaký řád, naučily se ho respektovat a v jeho rámci se něčemu novému učily a spolupracovaly. V montessori školka Zadní Kopaninu činnosti individuální je výchovný cíl skrytý, prakticky pro děti je tedy nulový. Záleží na nich, jaké pomůcky si pro svou aktivitu