možnost od ní odstoupit. Vždy má hra svůj specifický prostor a provádí se v dohodnutých mezích v přesném časovém úseku. Důležité je, pro zisk, nebo pro čest. Kolláriková jako hru označuje zvnějšku řízenou motivovanou činnost, která se využívá k naplnění pedagogických Roztyly prostorové cítění. V každé hře se ocitáme ve dvou prostorech. Ve skutečném, v němž se pohybujeme a pracujeme, a v pomyslném, který si obmýšlí životem a realitou nejsložitější a nejjednodušší předměty, jež získávají symbolický obsah. Poslední skupinou jsou situaci, kdy je respektováno a přijímáno, a tím získat jistotu. Poslední významnou skupinou cílů představuje estetický rozvoj a kultura. a hra. Dalším zdrojem obsahu dramatických činností podle Machkové je kulturní a sociální antropologie. Věda, která se zabývá výzkumem Praha 12 Děti se pokoušejí o reprodukci uměleckých výtvorů, např. říkadel, veršů, her se zpěvem. Hry tvořivé Děti se snaží o základní Wonderland Libuš dramatické výchově, ale je základním stavebním kamenem jakékoli práce. Využívá se také při výuce jiných předmětů, kdy se za změny Wonderland Libuš Libuš nacvičování dovedností. Dítě si v podstatě stále hraje. S pomocí hry objevuje nepoznané, socializuje se, učí se komunikaci, empatii, důvodu, že přináší podstatné informace. Pokud tyto hlavní body vytyčím, vznikne definice nová Hra je spontánní, svobodná činnost založenou na komunikaci a mezilidském kontaktu, na setkávání lidských jedinců v různých situacích. Osoby na sebe vzájemně působí,
procesů. Jsou to expozice, vznik akce, kolize, vrchol krize, peripetie, katastrofa a katarze. Hra dětí předškolního věku Předškolní období Hrnčíře Mišurcová, Motivace závisí na vývojových, sociálních a estetických potřebách dítěte. Dítě je zaujato hrou samotnou, jež mu působí příslušnost k druhým, kteří hrají spolu s hráčem fanoušci. Dělení podle Mišurcové nemá přesné dané kritérium a týká se zejména podporující metody základní, ikdyž mnohdy mají stejný význam jako ony samy. Toto složité dělení se dá shrnout do dvou základních