M., Jak uvádí J. Klenková patologicky snížená nosovost se nazývá jako hyporhinolalie zavřená huhňavost, která bývá nejčastěji způsobena vrozenými či získanými, orgánovými či funkčními změnami v dutině nosní, způsobující zmenšení prostoru nosní dutiny a nosohltanu, kdy nosovky m, n, ň zní jako b, d, ď. Naopak patologicky zvýšenou nosovost nazýváme hyperrhinolalii otevřenou huhňavostí, Smíchovské nádraží způsobenou vrozenými či získanými, orgánovými či funkčními poruchami, kdy jsou změněny všechny hlásky kromě nosovek. V některých Výtoň případech se může jednat i o kombinaci hyporhinolalie a hyperhinolalie a poté se jedná o smíšenou rhinolalii Klenková, J., Komunikační montessori školka Smíchovském nádraží kompetence jsou nezbytnou součástí lidského bytí, dávají člověku možnost vyjádřit a rozvíjet své já po všech stránkách, uplatnit své predispozice ve schopnosti a svébytně a efektivně se prosadit v lidském společenství. Je tedy nutné tyto nepostradatelné schopnosti rozvíjet u dítěte po všech stránkách už od narození, a zároveň si všímat různých vnitřních a vnějších faktorů, které by mohly signalizovat na určité riziko. Pokud tato úskalí podchytíme u daného jedince včas, můžeme se vyvarovat pozdějšímu řešení o dost závažnějších problémů a narušení komunikační schopnosti, jejichž následná terapie by byla pro obě strany o to náročnější. MONTESSORI PEDAGOGIKA Filozofie a principy Montessori pedagogiky Filozofie a principy Montessori pedagogiky vycházejí z alternativního Smíchovskému nádraží montessori školkou
pedagogického konceptu italské lékařky Marie Montessori která první předškolní zařízení v tomto duchu založila v roce v Římě jako tzv. Dům dětí. Zařízení navštěvovaly děti ze sociálně znevýhodněného prostředí s nedostatkem stimulace, podnětů a motivace k rozvoji. montessori školky Smíchovské nádraží Montessori jim zde předkládala nejrůznější dostupné pomůcky a předměty a při jejich pozorování zjistila, že jsou schopni výrazné montessori školkami Smíchovským nádražím koncentrace, a že se prudce zlepšují v nejrůznějších oblastech. Od té doby se začala věnovat rozšíření své metody k edukaci dětí Anděl zdravých, mentálně handicapovaných a sociálně znevýhodněných po celém světě, navrhovala speciální pomůcky pro práci s těmito jedinci dle věku a jejich specifických potřeb a prováděla různé experimenty s využitím poznatků z biologie, psychologie, antropologie, apod. Od roku je pak Montessori pedagogika rozšiřována a rozvíjena i na mezinárodní úrovni, zejména v mateřských a základních škol většinou Radlická soukromého sektoru Rýdl, K., Na základě svých dlouhodobých pokusů a daných zjištění se Montessori opírala o tyto ústřední vzájemně masáže nedaleko Prahy 5 Smíchovského nádraž