části je cílem zjistit díky kvalitativnímu dotazování, zda můžeme specifika Montessori opravdu vidět i reálném prostředí. Je nutné Letná zmínit, že čím dál více rodin s dětmi zná pojem Montessori. Dostává se do našeho povědomí a školek s touto alternativní metodou montessori školkami Bubeneč vyučování stále přibývá. Je však otázkou, jestli s přibývající kvantitou neztrácí na kvalitě. Zda se opravdu dodržují metody, které Marie Montessori jako zakladatelka hlásala a zda mohou učitelé v těchto Montessori zařízeních vidět výsledky, které očekávala, to je problematikou tohoto praktického výzkumu. Cíl výzkumu U kvalitativního výzkumu je nutné si určit, jak budeme postupovat. Publikace Základy kvalitativního výzkumu Strauss, Corbinová, radí určit si nejprve výzkumný problém a výzkumné otázky. Cílem tohoto výzkumu je získání Hradčanská odpovědi na výzkumnou otázku. Kvalitativní dotazník obsahuje otevřených otázek a metodou otevřeného kódování bych poté ráda sestavila skupiny a vyhodnotila výsledky. Formulování výzkumného problému a výzkumné otázky Zvolit si správně výzkumné otázky je jedna z nejvíce montessori školkou Bubenčí podstatných částí. Způsob, jakým si badatel klade výzkumnou otázku, je velmi důležitý, protože do značné míry určuje volbu výzkumné metody. Strauss, Corbinová, s. Pro tento výzkum je hlavní otázkou Zda Montessori specifika opravdu můžeme vidět v Montessori školkách a jak tedy přispívají k rozvoji dítěte Aby bylo možné najít pomocí výzkumu reliabilní a validní data, je nutné využít kvalitativní
metodologii. U kvalitativního výzkumu je nutné si určit, jak budeme postupovat. Publikace Základy kvalitativního výzkumu Strauss, Corbinová, radí určit si nejprve výzkumný problém a výzkumné otázky. Dílčí otázky se zaměřují na tyto oblasti Vzdělání a zkušenost učitelek cvičení pro těhulky v Praze 6 Bubenči