či hudební nástroje jako je xylofon, bubínek, triangl, zvonečky, apod. Pro rozvoj hmatového vnímání se používají nejrůznější hmatové destičky, u kterých děti určují drsné a hladké povrchy, nejrůznější kousky látek jako samet, vlna, hedvábí, apod. či kartičky ze smirkového papíru s odstupňovanou drsností povrchu. Pro rozvoj vnímání teploty se nejčastěji užívají destičky z různého materiálu, výrazně se lišící svými tepelnými vlastnostmi jako je dřevo, plast, mramor, kov, sklo, apod. nebo i jakési kovové lahvičky, do nichž se montessori školky Dejvická napustí voda o výrazně odlišné teplotě. K rozeznávání váhy slouží zejména dřevěné destičky ze tří druhů dřeva, jež se výrazně Dejvická liší svou hmotností, dítě si je jednotlivě pokládá nejlépe na špičky prstů a následně je porovnává. Pro tříbení čichového vnímání se užívají čichové dózy, ve kterých je uložený tampon napuštěný do různých vonných roztoků, zejména do koření, apod. a dítě má prostřednictvím čichu určit dvě stejné vůně. Pro rozvoj chuťového vnímání se užívají nejrůznější potraviny, nápoje či Hradčanská soubor skleniček, které obsahují roztoky se čtyřmi základními chutěmi, tedy sladkou, slanou, kyselou a hořkou a dítě se je učí jednotlivě poznávat Montessori, M., Jazyková výchova se odvíjí zejména od rozvíjení aktivní a pasivní slovní zásoby, celkového montessori školce Dejvické mluveného projevu v každodenní komunikaci mezi dítětem a jeho vrstevníky a dítětem a dospělým, nácviku čtení a psaní. Pro nácvik psaní
se zde dětem zadávají nejprve přípravná grafomotorická cvičení pro rozvíjení motorického mechanismu vedoucí horní končetiny a cvičení pro správné držení psacího či kreslícího náčiní a správného sezení. Grafomotorická cvičení se nejlépe procvičují např. psaním dejvickou pražskou školy jazykové