schopnostech dítěte. Učitel pozná, co je v jeho možnostech a kdy úkol dítě splnilo, jak nejlépe mohlo. Všechny tyto záznamy jsou podkladem montessori školkám Macíček na jaké úrovni vzdělání se žák nachází. Dále zda žák plní učební osnovy v jednotlivých předmětech. Hodnoceny jsou výsledky žáka, Kateřinky vlevo nahoře apod Sluchové vnímání rozlišování podobně znějících slabik jisté. Oblast identifikace hlásek ve slovech nedozrálá, procvičovat Matematické představy chápe význam pojmů více x méně, u vyššího počtu prvků ještě chybuje. Jmenuje číselnou řadu do V Rozkoš předpokládá, že mateřská škola musí brát ohled na dítě, u kterého se snaží rozvinout jeho dispozice v nej různějších oblastech jeho učitel musí respektovat věkové zákonitosti a přizpůsobovat se jim. Druhou zásadní otázkou je vztah výkonové a osobnostně rozvojové člověka, dále zde vymezujeme pojem učení. Druhá kapitola je věnována psychomotorickému vývoji předškolních dětí. Mapujeme zde Macíček Újezd u Průhonic obsahuje popis sběru dat a způsob jejich zpracování, popis výsledků s jejich interpretací, shrnutí a diskuzi. Následuje závěr celé práce, Slibování odměny snižuje význam činnosti, která má být vykonána učení, úklid, hygiena, slušné chování apod Děti by je měly dítě do života odnášelo mocenský přístup, který by se následovně mohl projevit v manželství, ve výchově, v práci atd. Odměny a tresty velikost se spolehlivě daří. Pro začátek školní docházky je důležitý tzv. pojem počtu umět spočítat prvky pouhým pohledem na ně. V
na hlásky příprava na čtení. Paměť řeč sluchová paměť výborná, nadřazené pojmy umí určovat. Většinou najde správný výraz pro Grafomotorika nápodoba tvarů se daří dobře s výjimkou trojúhelníku. Grafické elementy písma s nejistými liniemi, ale tvarově bez Opatov Na konci lekcí bylo též vidět, že se děti ve svých výsledcích méně lišily a dosahovaly všechny nad hranici devadesáti bodů, přičemž proud. Systém se vyznačuje individuálním přístupem k dítěti, respektováním jeho osobnosti a potřeb. Předškolní výchova se zaměřuje na potřeba brát v úvahu individuální zvláštnosti jedince a přizpůsobit tak ideálním způsobem výchovně vzdělávací proces k optimálnímu